Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Lorelei - 16 februari 2015 15:17

Plötsligt händer det... En gång vart tredje år bakar ja. Min man är i chock.      Får väl bli oftare nu när man e mamma.

 

9 dl havregryn 3 dl socker 300 gram smält smör 3 tsk bakpulver 300 gram nougat. Blanda allt förutom nougaten, bred ut i långpanna, 175 grader 15-20 minuter. Ta ut från ugnen och hyvla över nougaten.

Av Lorelei - 16 februari 2015 07:43

När mitt favoritband W.A.S.P var i Lule så trodde ja att det finaste ja skulle få den kvällen var Blackie Lawless plektrum då vi stod längst fram vid scenen. Men jag fick en ring av min man som friade strax efter att konserten var slut. Plektrumet ligger nånstans hemma, vet inte vart, men ringen sitter för alltid på mitt finger     

Av Lorelei - 16 februari 2015 07:41

Ja det här med fot- och handavtryck när Thor var 5 veckor var ju inte så lätt... Men ja tycker det blev perfekt ändå.      Tre fötter och en hand.

Ovido - Quiz & Flashcards